Små noteringar

2011-02-03 @ 23:46:17

* Gällande min nya chokladstrategi så sprack den direkt när bebi kom hem med gott geisha-choklad som han bokstavligen matade mej med. GAAAAAAAAAAAAAAH!

*
Han kom även hem med vin. O meddelade om ännu ett möte han ska på imorn. Alltså blir det säkerligen ingen träning. För två "möten" o IKEA.. nja.. det känns som om tiden över blir knapp. De är ju fredag o då måste de ju givetvis fredagsmysas oxå!

hurihelveteskajagnånsinkommaiform?

*
Glömde köpa trisslotter för att bli miljo till sista allnmälningstiden för älskade lägenheten. Gick dock tillbax till affären senare o köpte två nitlotter. Så jävla onödigt.

* Letat nya lägenheter ikväll men ingen går ju att jämföras. Hittade dock en som kan tänkas.. men med mina nitlotter o min dåliga betalda lön känns det ju omöjligt.

* Pluggandet ikväll gick åt skogen. Inlämning senast imorn. Får rappa på medans bebi är på sina möte imorgon förmiddag. Skriva skriva läslogg!

* Hör på detta... JAG HAR TRÄNINGSVÄRK!! Hahha.. hurra!! jag måste gjort nåt bra! Förutom att käkat choklad.  

* Jag som annars avskyr Katy Parry såg igår denna videon o blev lite pepp.. eller de gav en känsla av att man måste våga, eller vad man ska säga! De va skönt!

* Igår såg vi Dude Date, en jävligt rolig film. SE DEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0