Fånga drömmarna!

2011-02-11 @ 21:15:52



Tänker inte längre långt fint lockigt hår, utan kort o kuffsigt med solbränd nacke till, grrr..

Ja till våren kommer håret både vara tjockare o i finare färg... allt är lixom under pågående process.. inbillar jag mej iaf. Man måste ju få ha drömmar att försöka fånga..

Haft massor med spring i benen på sista tiden. Det märks när jag rör på mej för lite.. jag vill inte ha det så. Kroppen vill inte heller.. de märks som sagt o det gör mej glad. Det ger mej hopp om att våren kan resultera i större möjligheter än ändrad frisyr! Det går lixom inte att säga år efter år vad man vill göra o sen aldrig göra det. Det gäller att göra det man vet är rätt.. fast det känns svårt. 

Kanske skulle man börjat dansa som dem på lets dance där kilona bara rasar av dem. Fast nej, jag gillar inte lets dance.. men gillar dansa..

"dansar för mej själv, fast jag vet att sånt kan kallas ensamhet" 

Kvällen har bjudit på massor av musik som bla Augustana, Blood Red shoes o mycket mer. ♥
 
Playlist Februari fylls på lite då o då..

Kommentarer
Postat av: Nina

Vart kommer "blusen" längst ner till vänster ifrån? MÅSTE.HA :)

2011-02-15 @ 02:14:49
URL: http://themis.blogg.se/
Postat av: Lajl

sv: från bikbok http://www.bikbok.com/en/collection/Category/Shirts--blouses/Melodyblouse1/

2011-02-15 @ 19:16:35
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0