Då var det klippt!

2011-01-24 @ 13:34:42
kort hårkort hår

Som jag sa så kände jag de på mej.. de kliade i fingrarna o jag kunne inte låta bli... saxen kom fram o sa K-L-I-P-P-K-L-I-P-P.. fast på bilden i skallen hade jag tänkt ännu kortare.. dock blev det ändå nån centimeter o fortfarande är ju inte dagen över. När håret torkat helt hittar jag nämligen alltid ojämnheter o kör nån klipp till.. OMG! Kanske dags att beställa en tid till riktig klippning snart. Har inte varit hos frisören på över tio år.

o till de finns det ju en anledning.. men kanske dags NU?!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ojsan hoppsan du kunde inte motstå saxen ändå haha Man måste våga testa något nytt ibland och de växer ju ut igen om inte annat :-)

2011-01-24 @ 15:37:17
URL: http://sunrice.blogg.se/
Postat av: da

så nice:)

2011-01-24 @ 23:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0