Influensa?

2011-01-22 @ 17:16:08
Bebi fortsätter att  vara sjuk...

Så jag drog till Entre/Värmhem ensam. Köpte två par brallor. Ett par vanliga svarta leggings (de blir ju så snabbt urtvättade) o ett par grön/grå (?). Både för 99:-/st. Billigt o bra. Dessutom ringde Syrran o berättade att en viss skoaffär hade 50% rabatt i hela butiken pga att den skulle upphöra. - Stick dit o se om de finns nån converse kvar, skit bra till våren ju sa syster. Men där fanns inga ute i butiken i min storlek o att ställa sej i långa kön för endast en fråga pallade jag inte. Så de blev två par byxor ist. Fast jag inte alls hade tänkt lägga nån mer pengar på kläder/skor denna månaden. Menmen.. de piggade upp?!?

Blev en termometer till bebi o hans feber oxå. Du lär redan vara smittad, så kom inte hem.. sa mamma i telefon o påpeka att influensa tar ca en vecka att bli frisk ifrån. Hah. Kul. Not.

Jaja.. jag känner ju inget än iaf. Bara lite huvudvärk.  O medans bebi sover ska jag ikväll paxa teven till

- Handbollen Sverige - Serbien
- P3 guldgalan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0