Jeansdrömmar

2011-01-18 @ 19:17:12
jeans
Google-bilder på jeans, bara jeans o inte just de jag drömmer om

Wooohoo.. både förra o denna veckan har jag kommit i ett par gamla jeans. Använder knappt jeans eller byxor över huvudtaget nu för tiden. Utan det blir mest leggings, jeansleggings eller strumpbyxor till kjol. Sånt som är lätt att töja o inte behöver någon speciell passform. Har väl blivit så för att slippa ångesten av svullnad. O långa tröjor för att försöka dölja mina höfter o min bakdel vilket jag vet inte lyckas men inbillar mej det ändå. Fast nu är det som sagt dags att ta tag i saken ist för att ignorera..

Jag drömmer ju o byxor (kropp) där man inte behöver gömma bakdelen... Jag drömmer ju om att kunna promenera utan att känna att hela ändan vajar, disch, disch..

Så nu i min icke-alltför-svullna-period provade jag ett par gamla byxor jag inte trodde passa men tji fick jag för de gick på.. p-r-e-c-i-s. Men jag har använt dem på jobbet o jobbet är ju ett sånt jobb man måste kunna röra sig på. Sitta, stå, böja, cykla, gå.. o det har gått bra. Jag rör på mej o bättre ska det bli. Jag ska komma i alla byxor igen o på köpet köpa nya fina..

ja det är en av drömmarna just nu.

Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem

snygga!

2011-01-18 @ 23:17:11
URL: http://amandarieem.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0