Maten söver mej

2011-01-25 @ 10:42:03
Dålligt med sömn inatt resulterade att jag gick upp o käka frukost vid 5-6 tiden o sen äntligen kunne jag somna. Det spöregna lixom ändå.. så det blev ingen strandpromenad som ni kanske kan räkna ut.

Drömt skit jobbiga drömmar på sista tiden. Inatt, eller imorse, när jag äntligen somnat på riktigt drömde jag däremot en bra dröm. En pepp-dröm. Tack o lov för de..

Anledningen till att jag inte sov så bra inatt var blandat med hungern även smärtan i min axel/nacke. Jag rörde vikter igår, en hantel.. nån lyft o sen slutar hela rörelsen i axeln att fungera. Det är inte normalt. Det är inte bra o de är inte normalt. Vikten var ju inte ens tung. Men de smärtar så.. inte av träningsvärk utan bara av en jävla helvetessmärta. I hate it.. hela axeln/nacken drar ihop sej.. gaaaaaaaaah. Hur i helvete ska jag få tillbaka mina vältränade armar om jag inte kan röra mej? Suck suck suck. Men jag ska fan inte ge upp. Ska börja att strecha varje morgon o se hur de går.. någonting måste ju göras.

Wish me luck!

Situps nu o Plugg sen.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0