Inget är för dyrt för att riskera livet!

2011-01-12 @ 17:32:19
Gick till stan för att hämta ut mina linser. Gick sedan inom på apoteket för att kolla in de där dubbarna man kan sätta på skorna nu när det är så glatt/isigt ute. Men nästan 300 spänn för dem tyckte jag var lite dyrt när jag precis köpt linserna för över 1200:-.

Dock ångrade jag mej på vägen hem när jag halka hit o dit.. tänkte inget är för dyrt för att riskera livet. Så nästa gång när jag är nere på stan blir det ett par sådana.. lär passa min nya livsstil perfekt. Inget hinder lixom, walk idiot walk..

Tog en sväng inom biblioteket oxå. Hittade äntligen boken jag letat efter. Men nu är det dock lånekortet jag inte hittar.. jävla mög. För nej, man kan inte låna utan.. eller jo men då får man betala, tror jag de va. Gaaah var fan har jag lagt de?

ps: Efter lite letande på nätet kan man tydligen få dubbar/broddar till skorna till mkt billigare pris. Vet ni nånstans så säg till.. vill helst slippa beställa. Behöver NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0