Ensam är stark?

2011-07-21 @ 20:27:36
weheartit.com

Regn o rusk hela eftermiddagen. Syster messade mej under jobb o sa att hon hade tradigt. Jag lurade hit henne efter jag slutat. O hon hyrde 3 filmer på vägen hit. (3 filmer för 99:- i en vecka)

Easy A - ok
Black swan - mysko
All good things - orka vi inte se idag

O till filmerna blev det ju godis. Damn. Måste skärpa mej från o med semestern. Har visst helt glömt bort mina bantar-drycker. Men nu när man åter är ensam ska jag fan ge mej på de igen.. behöver ju inte både vara olycklig o fet. Fast det går rätt bra hand i hand. Ensamheten tröstas med skitmat. Fast det i slutändan bara blir värre.  So come on.. skärpning! Äskas jag inte av nån annan kan jag väl iaf älskas av mej själv.

Fan.. blir så jävla ledsen i mellan åt. Bebi, hur kunne de gå så här? Vi skulle ju ha det bra. Kan man verkligen släppa alla drömmar sådär? Mitt hjärta gör ont. Mitt hjärta är tomt. För samtidigt i nästa sekund vill jag bara vara stark o gå vidare. Inte påverkas.. bara starta om, en gång för alla.. o aldrig bli sviken igen!

Kommentarer
Postat av: Nina Sahlin

Usch vad jobbigt, håll dig riktigt sysselsatt så känns det bättre med tiden. Alla vet ju att det blir bättre fast det inte känns så alla gånger. Kram

2011-07-22 @ 15:06:30
URL: http://ihennessmaskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0