Helveteshelg

2011-07-04 @ 08:48:45

En helveteshelg utan sömn pga mardrömmar från repeatad verklighet. Jag ber er inte tycka synd om mej men jag måste säga.. att fast detta är bloggen om mitt liv så kan jag inte skriva allt som händer här. Det finns så mkt mer mellan raderna. Ni får ta del av gnället.. men hur o var det bottnar sig (mer än i min-feta-kropp) har jag aldrig erkänt här. Det finns lixom så mkt mer.. som jag inte kan nämna pga av regler o respekt.

Ni kanske tycker jag gnäller om småsaker ibland. Men små saker blir stora när det redan finns så mkt annat större ivägen.

Men jag försöker.. vi försöker. Ta oss ur o vidare o se allt det ljusa. Så tack alla fina människor som finns omkring mej. Tack fina arbetskamrater som visar sin förståelse. Tack fina familjen för att ni finns o tack bebi för allt du gjort den senaste tiden..

O tack hantverkarna o rörläggaren som idag är här o river upp hela mitt badrum..



..för efter all skit blir det ju bra.

Eller hur?


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, där kan man snacka om öppen planlösning.... : )



ÅH, gnäll hur mycket du vill! Jag vet. Alltså jag vet hur det är. Att folk dömer en fast de inte vet vad man pratar om. I bloggen kan man ju få vara rätt kryptisk ibland. Hatar folk som ba "äh, ryck upp dig" - som inte har en aaaaning.



STOR KRAM!

2011-07-08 @ 12:13:51
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0