Krama mej

2011-07-25 @ 19:14:34



Vill kramas. Vill att nån håller om.. o kramar mej.. hårt.

-

Säg varför dansar du ej längre med mig
Är dina sulor sönderslitna nu
Långsamt du skyndar till egen liten säng
Med någon annan som vill värma den

Håll om mig nu och dansa
Håll om mig gör mig glad igen
Få mig le
Le med mig och dansa
Dansa med mig

Säg varför dansar du ej längre med mig
Att min skor är borta rör mig ej
Barfota springer jag till din famn
Men jag trängs med någon annan där

Håll om mig nu och dansa...

Padabadapadabada.....

Säg varför dansar du åter med mig
Har mina bara fötter lockat dig
Kom du för att trampa på mina ömma tår
Eller för att läka gamla sår

Så krama mig och dansa
Krama mig och jag blir glad
Se mig le
Le min vän och dansa
Dansa med mig

Hämtad från "http://www.schlagerparty.se/wiki/Krama_Mig_Och_Dansa"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0