Överdrag..

2011-07-25 @ 13:16:28


Funderar på vitt sofföverdrag till min soffa som är beige. Just nu har jag ju lagt en vit filt över.. men ett sofföverdrag hade kanske vatt bättre.. om de är bra. Om de blir snygga. Jag vet inte.. vet ni, funkar det, blir det snyggt? Dessa kommer iaf från Ellos o kostar runt 500-lappen.

Annars så var bror o hans vänner precis här på lite kaffe. Najs. Bror hade dessutom äntligen med sig min nysprayade korgstol. Bild kommer sen. Nu har jag tänkt dra till bibblan o senare är de kanske på tiden att käka lite frukost...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du KAN laga mat ha! Du har aldrig gjort det när vi var sambos :

2011-07-25 @ 13:44:26
Postat av: Charlotte

Den översta va snygg, har haft den undre och de funkade hur bra som helst.

Postat av: Lajl

laga mat? var i hela fridens namn har jag skrivit nåt om att laga mat?



men för att svara på frågan så JA jag kan.. men tycker det är sjukt tråkigt.

2011-07-25 @ 15:40:26
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Facebook kan det varit .:) var inye sur

2011-07-25 @ 19:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0