._.

2011-07-15 @ 18:07:28
Svettas som en gris...

Hur jag mår?
Mår jag bättre idag?
Ja, bättre men inte bra.

Idag har det varit full rulle för att inte behöva tänka..

Uppe med tuppen, frukost till både mej o bebi. Sedan strykjärn för att göra sista gardinen klar. Sen en målarpensel o gud va jag jobbat med skittehallen idag. Bebi tar det stora, jag detaljerna. Alla golvlister o dörrlister o dörrar o skåp. De är smått o de är pilligt o de ska bli perfekt. Upp på stege, ner på golvet, upp o stå, over and over..

Ner på stan för en fika. En dejt. För att jag älskar.. o vill vara mer än hon som bara är trött. In på hemtex som nu har sänkt priset från 30% till 50% på reapriset. Köpte två filtar till syster som jag vet att hon vill ha. Två örngott till oss + 6st gardiner till sovrummet. 100:-/st, = 600:-, skit billigt. Vi hade lixom räknat med över 2500:- för bara gardiner. Klart man slår till. Dock skrivs ännu en sak till på TODO-listen. Gardinstänger!!! Borra, klydda.. stryka, sy upp. Jag är så trött på allt som måste göras.. samtidigt som jag måste syselsätta mej.. Fan jag vet inte vad jag vill.. egentligen.. för att allt ska bli bra. Det känns som om jag jagar något som jag inte har en aning om.

Visst fan, jag tvättar oxå. Får inte glömma tvätten...

Sen film.. ensam.

Kommentarer
Postat av: Ida

Men det var ju inte så farligt, du verkar ju ha fyndat ändå! Och mitt strykjärn är paj så jag får väl tvätta dem och hängtorka dem så de inte är helt vikta.. ^^ Damn!



Ja, faaaan, jävla skit. Jobberbjudanden fastän jag inte ens sökt nåt jobb. Borde ju bil jätteglad! Vilket jag också blir, men även toppat med sjuhundra kilo ångest. Ska jag? Ska jag inte? Måh. Varför ser jag alla svårigheter istället för att bara TESTA och se vart det leder? Varför alltid så rädd?

2011-07-15 @ 18:34:12
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Hmm, antar att du menade det jag var på intervju för? (lager) Fick det inte... för de villa hellre ha folk på HELTID. Suck.

2011-07-15 @ 18:34:49
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0