korvar o bananer

2011-06-15 @ 14:47:20

Det springer korvar på stan och sprutar ner folk med vattenpistoler. Det finns oxå krokodiler o bananer med visselpipor. Ja ni förstår.. sista studentveckan o ljudnivån är högre än nånsin. Jag älskar min lägenhet, men vid dessa tillfällen är det bara jobbigt att bo mitt i centrum. Kalla mej bitter eller vad som.. jag har då aldrig gillat studentveckan.. inte ens på min egen tid.. så kom inte med nån predikan.. att jag själv varit där. All den där nostalgin förknippas bara med ångest för min del o det är väl de som är de värsta.. att behöva påminnas.

Jag blir trött.. är trött o har ont i huvudet, inte ens energitabletter hjälper. Säg vad ska jag göra? På väg till jobb o jag har varit tvungen att sova den mesta delen av förmiddagen o eftermiddagen för att kunna hålla mej vaken på jobbet ikväll. Den här tröttheten klassas väl fan som nån form av handikapp snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0