Jag har bestämt mej!

2011-03-28 @ 17:45:34
weheartit.com

Jag har bestämt mej..

ska färga håret brunt igen så jag åter kan andvända mina clips.

För det är så jag känner mej finast/kvinligast, men långt tjockt hår.

Funderar dessutom på att skaffa mej lite zumba-cd:s, så att jag kan bli fin i kroppen igen. Minst 2 fd arbetskamrater har lixom gått ner över 10kg... jag vill oxå!

Annars så har jag fixat det sista i entrehallen, skrubbat hatthyllan o bytat de svarta vattnet minst 4 gånger.. gaaah.. han som bodde här innan får fan i mej underkänt, big time, i sin flyttstädning. Torka av, vill jag göra för min egen skull... men att behöva skrubba.. ska väl inte behövas.. inte första grejen lixom, gaah!

Kommentarer
Postat av: sanna

Zumba på dvd finns att köpa billigt på www.uffessakerochting.se

Jag köpte där och det var sjukt snabbt leverans.

+ att leveransen var gratis. Lycka till. -S

2011-03-29 @ 10:37:45
Postat av: Lajl

Tack för tipset!! =)

2011-03-29 @ 13:58:07
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0