Lägenheten del 8

2011-03-14 @ 11:18:37
Köksdörrarna målade en andra gång, check!
Dörrkarmen till toan målad, check!
Inte helt okej-roligt att bo i en målarburk men fy fan va bra det blir.
Badrumsskåpet färdigbyggt, check!
Diskat, check!

Ner till stan nu för att köpa skruvar till mörkläggningsgardinerna som ska upp i em. O gardinstången, i hope!

Hoppas även på att få låna morfars kombi-bil. Så jag kan få hit mina 3 byrås jag har hos mína föräldrar.

Mina saker på magasineringen hämtas inte förän nästa helg, buhu... saknar dem så. Bla bäddmadrassen (sover utan madrass nu) o mina fin fina gardiner, ljusstakar o micron o mycket mer. Åhhh..

Annars.. så slukar jag alla inredningsbloggar o hemsidor jag kommer åt. Jävlar lixom va jag vill haaaaa!!!

 Rockstargris från wohnzimmer.. inget jag vill ha men cool va den ju. Muhaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0