P a u s l ä g e . .

2011-03-08 @ 14:12:18

Sov i lägenheten inatt fast det kanske inte är bästa stället just nu för min andning o så med allt byggdamm. Ser ju mer ut som en arbetsplats än ett hem. Men jag sov där o cyklade hem till föräldrarhemmet vid 9-10 tiden. Scheisse mina knä. Kom knappt ner för trappan o kunne knappt cykla. Blir så ledsen när de gör mej så illa.

Pappa som började jobba efter middag var hemma o såg hur ont jag hade o sa som när jag var liten.. att han skulle vatt hemma o tagit hand om mej. Köpt kalle anka tidning o ordnat bullar o dricka. Spelat musik o satt på en film. Det hade vatt mys.

Somnade om under varma täcket o vaknade när han tagit in posten innan han stack till jobb. Remissen kom idag... röntgas om en månad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0