Telefonsamtal

2011-03-01 @ 09:17:55

telefon fr weheartit.com redigering jag

Minst 4 viktiga samtal att ringa. O jag som hatar det. Hatar telefoner. Hatar att behöva beställa tider, fråga saker o ta reda på saker genom telefon. Kan inte allt bara ske genom internet.

Ett samtal avklarat
Ett annat som ska ringa upp
Ett tredje som är upptaget..

Som sagt.... hatar sånt här. De får min mage att vända sig ut o in.. =/

Försöker dock intala mej att det ÄR nödvändigt o att de inte kan hända något farligt. De ser mej ju inte ens. Men ändå blir jag så löjligt nervös.. Suck.


Kommentarer
Postat av: Ida

Ååhhh, jag är precis likadan! Skjuter upp allt som har med telefonsamtal att göra, och det blir ju inte LÄTTARE att ringa när man dessutom är ute i dålig tid.. blääähh....

2011-03-01 @ 17:41:31
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0