Todo resten av veckan

2011-03-08 @ 23:20:36

måla

Morgondagen bjuder på massa möte för bebi o mej, målning o IKEA. Hoppas hoppas badrummsskåpet är kvar på 50%. Sen kommer även elektrikern o fixar badrummslampan som ALLA kommenterat inte är bra. Vi veeeeeeet!

Annars? Hoppas att sovrummet blir klart imorn. Köket o lilla rummat fixas på fredag för då kommer mamma o pappa o hjälper till. Woohoo!! Själv jobbar jag. Men hjälper givetvis till efteråt. Bara någon säger vad o hur jag ska göra.. så gör jag de. Vågar inte chansa när de gäller såhär stora grejer.

Men kökluckorna kan jag ta.. för sen ska jag byta ut knopparna som jag även köpte nya på IKEA. Ska även ner till färghandeln för att köpa färg till mina byrås som ska målas om från trä till vitt... för sånt kan jag! =)

Resten av helgen jobbar jag. Men melodifestivalen final på lördag, woohoo! Kanske till bebis mormor på söndag. får se..

Pusshejgodnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0