Upp o ner..

2011-03-01 @ 10:15:22

2 bilder från weheartit.com

Så.. 3 samtal avklarade o jag lever än. Woho. De ena gällde en faktura som kommit bort o ett av de andra gällde ett läkarbesök. Tid på torsdag, hoppas de kan hjälpa mej med min trötthet o allt de andra. De är lixom inte normalt att behöva sova 75% av dygnet.

Jobb igår o nu är de bestämt att jag går tillbax till hela min tjänst igen. Ska man lixom kunna bo måste man ha lön att kunna betala. Dock vet jag inte riktigt när de börjar.. nu, om två veckor eller en månad.. chefen skulle kolla upp o välkomna mej tillbax.

Hoppas bara på hjälp från läkaren så jag verkligen ORKAR oxå.

Annars var jag hos optikern igår. Återbesök pga torra ögonen. Det såg bättre ut sa hon. O de kan vi ju tjohooa för. Har ju känts lite bättre.. men har ju även haft glasögonen mkt mer på sista tiden o dropparna gör ju sitt.. utan dem vet jag inte om jag kunnat öppna ögonen ens.

Det går upp o ner.. allt går upp o ner..

Sen de här med mina bilder jag lägger in. De flesta är ju mina. Men lånar även från andra sidor. Jag har sagt det innan men tänkte nämna det igen. Att om ni håller muspekaren över bilderna så ser ni bildtexten därbland källan till bilden om den inte är min.

Nu ska jag ta en dusch o efter det en ipren för min grymma huvudvärk. Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, det där med bilderna... jag såg ju inga bilder nånstans, det var bara kryss, det var därför jag skrev en sån kommentar... annars vet jag ju vilka som är vilka ; ) Hihi.

2011-03-01 @ 23:34:51
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej!

Har du varit och kollat så du har tillräckligt med B12, folsyra och järn?

2011-03-03 @ 12:04:56
Postat av: Anonym

Sköldkörteln?

2011-03-03 @ 14:03:03
Postat av: Anonym

Sköldkörteln kanske? Ta blodproer hos doktorn!

2011-03-03 @ 14:04:02
Postat av: Lajl

Hej anonym.. jag har för mej att jag tagit de proverna redan, men idag tog jag dem (igen?) o de misstänker precis som du sa.. sköldkörteln. 1000 blodprov o en remiss till röntgen. Vill inte vara sjuk, men vill att de hittar vad som är fel.. för nåt är de.

2011-03-03 @ 19:55:20
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du får fram vad som är fel så du kan må bättre. Du kan väl skriva här sen när du får reda på vad som var fel...Ha det bra!!

2011-03-04 @ 07:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0