Det kostar att kunna andas

2011-05-03 @ 22:19:54
Tackar för att där inte finns nån hiss i vårt hus. Tvättedag idag innebär att jag sprungit X antal gånger mellan 3e våningen o källaren (= 4 våningar). De är ju ändå att röra sig.. liiiite.

För promenaden blev det ju inte så mkt av då vädert har varit jävligt kass me regn, hagel o annat skit.

Tog dock o cykla till affären på öster ist för att gå till den här i centrum. Kanske inte så mkt för att röra på mej utan mer för att den är billigare..  haha.. men annars brukar jag ju både vara lat o slösa pengar. Nu blev alla varorna under 100-lappen. Vilket va najs då jag lagt ut massor med pengar på medicin denna månaden. Ska man lixom kunna andas o leva kostar det pengar.

Yes jag var ju hos astmasköerskan igår. Blåste i en apparat så jag blev snurrig i skallen o skakis i kroppen. Resultatet blev att jag åter går på astmamedicin. Kan det ha varit därför jag mått som jag gjort de senaste 15 åren? För att jag fick för mej att jag var bra o bara slutade? Kanske.. kanske inte.. nu testar vi iaf det här i nån månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0