Katastrof

2011-05-19 @ 23:09:49

weheartit.com red:Lajl

Går knappt att lyssna på musik på min dator. Vet inte om det är datorns eller internetets fel. Datorn är ju full.. det det jag o internetet är för söligt.. det vet jag oxå. SÅ de kan ju iofs vara en blandning av båda två. Damn de håller inte. Kan inte leva utan musik. Känner mej så depp.

Någon som vill hjälpa mej?



Ledig imorn o tvätt står på schemat, likaså städning..  o låååååååångpromenad.

I lördags gick jag över 20 000 steg, utan promenad o cykling.. lixom bara som jag rörde på mej. Flängde ju runt en del innan tjejmiddagen. Det kändes bra. Jag vill vara så bra var enda dag. Idag kände jag för att springa o igår fundera jag till o med på gymmet. Jag känner att kroppen verkligen vill. O jag ska lova att göra mer som kroppen vill o inte så mkt som hjärnan nojjar över. Lovar.. Hah. Hurra?


Kommentarer
Postat av: robert

Du kan ju alltid ladda upp filer till dropbox.

Det är gratis att skaffa konto & du får 2Gb.

Använder du min länk får du & jag 250Mb extra. :)



http://db.tt/8iTHocP



Lycka till!

2011-05-20 @ 11:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0