New passion..

2011-05-12 @ 16:55:05
lapassion.se

Jag vill ha mys mys mys.. i mitt älskade hem. O helst ska allt vara på plats så snabbt som. Men utan bil o sparat inredningskonto går det inte riktigt i den takt jag vill. Men jag drömmer ändå. Läser tidningar o kollar bloggar o andra sidor.. bilden hittade jag på lapassion.se. Tänkte göra mej en sådan tavla av ramen vars glas gått sönder. Fästa hönsnät o det är klart. Låta den bli en del av inredningen på mitt kontor men några av alla mina foto.

Tänker även måla om en ram o min korgstol. Har varit o köpt målarspray.. för när det kommer till korgstolar gäller de att spraya färgen ist för måla. Mer kommer sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0