Slut på ork

2011-05-10 @ 19:27:40
Lajl
Är helt totalt slut i kroppen. Är piggare på dagarna än förut (sover inte middag längre) men stupar i säng när de närmar sig kväll. De lixom värker i kroppen så trött jag är.

Håller fortfarande vid med promenad varje dag. I hopp om att bli piggare..

Sa härom dagen att de värkte i benen/låren. Då fick jag till svar att de va promenaden som gjorde de. O jag frågade spänt om de kanske va fettet som drog ihop sej.. kan vara blev svaret, muhahha.

Men iaf.. ligger i sängen nu.. har somnat vid 20-21 de senaste kvällarna. Får dock besök nu.. så de gäller att hålla sig vaken o hoppas på att jag orkar mej fram till dörren för att öppna.. annars kan de bli kris. Hah.

--

uppdat.

Jag orkade öppna.. sätta på kaffe o till o med diska.

Fick choklad som jag till o med orka äta.. fanfanfan

- ska jag handla nåt, nåt du är sugen på? choklad?
- jag är alltid sugen på choklad.. men hur bra är de lixom?
- du har promenerat hela veckan, de är du värd

nejnejnejnejnej.. jag vill inte.. jagkanintelåtabli

- vill du ha något?
- nej tack det är bra
- säker? jag har choklad. eller du bantar?
- jag försöker hålla igen
- trams. ta nu. de är gott.
- jo jag gillar choklad, men ska inte..
- TA NU!!

gaaaaaaaaaaaaaaah..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

Har du provat att byta p-piller?

tips om du går typ på yasmine/yasminelle eller diane...

2011-05-11 @ 08:10:43
Postat av: Lajl

hej anonym. jag har provat fast jag inte käkar nån av dem. =/

2011-05-11 @ 17:09:26
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: anonym

Hoppas du blir bättre snart!

2011-05-12 @ 10:02:01
Postat av: Lajl

Tack! Hoppas jag med =)

2011-05-12 @ 13:46:33
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0