Flera nyanser av rött (?)

2011-11-13 @ 02:20:24


Tack ni som gett mej komplimanger om mitt hår de senaste dagarna. Själv ser jag bara  u t v ä x t   o hade önskat det rödare..(orangare?).. men kul att ni tycker det är fint. Det ska jag bära med mej nån veckor till innan jag färgar om det, för att undvika att slita på det ännu mer .

O ikväll tittade vi på massor av videoklipp från när vi var små. (Undrar hur jag sett ut om jag aldrig börjat färga det mörkt överhuvudtaget. Om jag bara fortsatt ha det långt o ljust.) Underbart. Fan va söta o oskuldsfulla vi var då.. ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Så jävla GORGEOUS! ♥

2011-11-13 @ 21:40:51
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0