Hard times

2011-11-17 @ 11:10:45


Söliga jävla dator.. blir så lack! Hör meddelande från mobilen innan de ens nått datorn. Det tar lixom år.. innan de nåt fb-chatten här. Värdelöst.

Det är för mörkt i min lägenhet. Tråkigt väder ute o hela lägenheten blir grå. Har inga bra lampor i vardagsrummet. O det är för kallt i arbetsrummet för att sitta still där. Vilket ofta resulterar i att jag kryper ner i sängen o läser. O de leder i sin tur oftast att jag somnar förr eller senare. På så sätt har jag sovit alldeles för mkt de senaste dagarna. Vilket gör att man ju blir slö.. uschuschusch.

Jag borde ringa vaktmästaren. De borde göra nåt åt iaf dörren som släpper in den mesta kylan. Men ni vet ju hur jag är. Jag hatar det. Hatar att ringa. De är ju till för att ringa intalar jag mej.. men det är lika svårt ändå. Jag bara hatar det..

Usch nu blev det deppmusik i spelaren.. måste ha pepp. Igår var jag så pepp att jag dansade för mej själv fast än jag vet att sånt kan kallas ensamhet.. hög på för mkt kaffe!

Dags att dricka upp dagens andra kopp för att sedan klä mej.. för jag hade tänkt besöka secondhand affären idag igen.. fast jag aldrig hittat nåt där.. så har jag ändå inte gett upp hoppet av att hitta värsta fyndet. Jag känner de på mej.. att en vacker dag.. står precis de jag letat efter där.. billigt o redo att göras om.. på mitt sätt!!

Åååh o ikväll kommer paps.. för att hjälpa mej sätta upp 3 + 2 ramar. 3 i skitehallen o 2 i vardagsrummet.. äntligen äntligen lite saker på väggarna. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0