Mys

2011-11-26 @ 22:40:49


Det är så mys med alla stjärnor o ljusstakar. Bilderna (i-phone-bilder*) kan inte ens spegla den rätta mysgraden. Men nedersta bilden visar nu att jag fått upp stjärnan i rätt fönster. Det stora sovrumsfönstret.

Har även fått upp stjärnor i köket o vardagsrummet. Till o med en ytterbelysning runt balkongräcket. Så nu måste jag bara skryta om att jag har den finaste "balkongen" på gatan. Hihi ♥

Körde till Hönan Agda o Ting ute och inne med mutti o syster idag o handla lite smått o gott till att dekorera mina adventsljus. 1a advent i morgon you know! Så imorgonbitti tänder jag första ljuset o käkar lussebulle till frukost. Snacka om mys. O på eftermiddagen blir det kalas. Tjohopp!


* har blivit för lat för att använda riktiga kameran o kör bara med mobilen, vilket ger resultat som detta =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0