Ökar..

2011-11-14 @ 16:24:44


Jodå jag ökar mina promenader. Går snart runt hela staden.. om de nu är nåt att skryta med.. höhö. Men fy vad skönt det känns när man har det gjort. O vad lätt det går när man har musik i öronen. Längst strandpromenaden höjde jag ljudet o blunda en bit. Hah..  för att känna att man är i en helt annan värld. Eller för att kunna sjunka in i sej själv ett litet tag. Känna pulsen..

Nu känns det i kinderna, att komma in i värmen. Dricker lite varmt kaffe o har tänt ljusfatet på bordet. Värsta måndagsmyset. ♥

Det känns bra om jag kunnat klara detta varje dag..

då hade jag kunnat vara stolt. Hejaheja!!


Kommentarer
Postat av: favvismaria

Nästa mål är fru alstad kanske?

2011-11-15 @ 11:21:05
URL: http://www.favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0