Overklig verklighet!

2011-11-06 @ 23:16:53

Ont i magen o ont i hjärtat.. Jag lovar att det beror på stressen o jag undrar om det verkligen är värt det?

Det känns som om man ger 90 o får tillbaka 10 o det kan ju vem som räkna ut att det är helt totalt jävla crazy..

detstämmerjuintealls..

Känner mej splittrad, var ska jag lixom ta vägen?!

Det är inte värt det!

Det är inte ens värt att grina (gråta) för.. Fast det är allt jag vill..

Som en tvååring vill jag bara slänga mej ner på marken o grina allt vad jag kan? Men vad hjälper det? Det hade kanske lättat lite från hjärtat men inget hade ju löst hela alltet..

O veckan som väntar.. Den är bara tung. Begravning på torsdag o jag tror inte ens att jag har fattat det, inte än..

Det är så overkligt...

Allting.

Jag vill bara grina...


Kommentarer
Postat av: Ida

♥ ♥ ♥

2011-11-09 @ 21:00:58
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0