Släkten är bäst!

2011-11-01 @ 15:19:44
Äntligen har jag besökt jättefina Fridas gård.  Det var i lördags som mamma, syster, kusin, moster o jag tog en tripp med bilen. Fridas bjöd på hur mkt fint som helst men ändå köpte jag inget. Var när på att köpa en te-burk till syster i födelsedagspresent.. men var inte 100 på att hon skulle gilla den så det blev inget. Men som sagt, massor av fint var där. Dock satsar jag på det stora för tillfället. Vill ha matbord + 6 stolar. Ny TV o kristallkrona...

Vidare körde vi sedan till Svedala för outlet på miljögården. Alla köpte saker utan jag. O vilken kööö.. menmen de var värt att vänta för att bara umgås med detta gäng gör mej glad precis som plånboken, utan hål.

Tog en fika med grabbarna sedan o söta E


O på kvällen var det lördagsmys hos mamma o pappa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0