Breakfast in bed

2011-11-16 @ 09:50:59
Ge mej ett extra jobb, vad som.. för det är så mkt jag vill ha!!

Jag måste tänka om. De var ju meningen att vi skulle bo två i denna lägenhet. Nu är det ju inte så längre o då måste ju verkligen ekonomin ses om. En lön är ju inte lika med två. En full hyra är ju inte lika med en delad.. and so on!

Älskar lägenheten o vill fylla den med så mkt fint. Sitter med massor av inredningstidningar o inredningssidor o vet inte var jag ska börja. Får pirr i magen av att titta på allt fint. Vill ha o vill ha o vill ha..

Tänkte fråga chefen om de finns möjlighet till extra timmar. O en sak jag inte sagt till någon än är att jag funderar på att läsa till nån extra ämnen så jag iaf har en komplett utbildning. Fast det kanske inte är drömmen så har man något att falla tillbaka på.. nåt som alltid behövs. O nåt som ger en lite extra möjlighet. Tror det är två eller tre ämnen jag har kvar. Inte mkt. Men nåt som borde göras.. om inte annat.

Föll över Two Shabby Chicks igår o drömmer om att få jobba i liknande butik. Tänk så mycket mys..



Skyltarna är klockrena! Diskstället är nåt jag behöver. Kuddar likaså att piffa upp soffan o sängen med. 1-2-3-4 till advents ljus har jag redan men de här var fina. O ljusstakar kan man ju inte ha för mkt av. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0