Tillgänglig!

2011-11-18 @ 18:16:08

Syster säger att det inte syns så mkt men allt jag kan se är bara uuuuuuuuuutväxt. O jag kan lova er att det ser 100 gånger värre ut i verkligeheten.. att bilden inte ens gör det rättvist. Åååh vet inte om jag kan hålla mej så mkt längre. Färgen skriker lixom på mej från förpakningen i badrumsskåpet.. "sådär kan du ju inte gå o se ut, använd mej o du blir så mkt snyggare" - säger den men jag vet att den överdriver..

Gaaah o nu har magen åter igen vänt sig ut o in.. Aaah-aah-ahj-aj-aj..

Inatt när jag vakna kom jag på den braiga ideen att tills jag skaffat mej en kristallkrona så får rislampan i sovrummet sitta i vardagsrummet. O whola.. nu sitter den där.. i taket o lyser så fint.

Vill bara ha..
- bord o stolar för minst 6 pers
- matta
- kristallkrona
- fler ramar (till skittehallen)
- fler lampor till fönstern
- sängöverkast
- kuddar
- skåp
- tv
..oxå. Sen är jag nöjd. Typ. Hah.

Men vet ni.. jag gick upp till chefen idag. O nu är jag uppsatt på fler timmar. O det känns bra. Som en lättnad. Inte 100% säkert jag får.. men behöver dem så finns jag tillgänglig. Jiiihaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0