Växer snart mossa på mej om det inte sker en förändring!

2011-11-27 @ 00:49:45
Sms 1:
- vad gjorde du uppe kl 5.30?
- somnar man tidigt vaknar man tidigt (o är trött hela dagen)
- gick du upp då?
- ja, åt frukost, läste somna så småningom om till kl 8.00 då de va tvättid
- vem tvättar kl 8 en lördag?
- jag! man får ju ta de tider som är lediga..

sms 2:
- gaah svettas o har ont i hjärtat. antar att det är stress o ångest över hur fet jag blivit. inget passar längre o jag har inte råd att köpa ny garderob. ska tvätta hela förmiddagen o sen ner på stan o handla present o sen iväg med mamma o syster. antar att jag inte kommer orka med ikväll. kalas imorn dessutom. fan kommer aldrig ut o får vara social. känns som livet rasar.

sms 3:
- vad du har blivit bra på att höra av dej (ironi)



Jaha.. o så lägger alla upp bilder på fb på hur kul de har ikväll. Kul. Kul för dem. Själv sitter jag o leker med mossa. Passar mej bra. Växer väl mossa på hela mej snart.. gaaah.

Jodå jag hade oxå kunnat dricka vin ikväll. Men jag banga.. för kroppen inte mådde bra. Nu är de väl lite bättre.. efter att ha sovit mellan 17 - 20.30.. tjolahopp.. kan inte fortsätta ha det såhär. Kan inte fortsätta sova bort livet. Men jag kan inte heller hålla mej vaken. Det är lixom knappt nåt val.

Önskar mej ork i julklapp o ett jävligt mkt bättre 2012 än detta ruttna 2011.

Uppdaterade Bra vibrationer-inlägget med bilder o punkter på vad träningen ska ge. Hoppas verkligen på det. Att det motverkar stress, celuliter o ger bättre blodcirkulation, styrka o kraft, viktminskning m.m. Det ger väl iofs den mesta träning bara man tränar. Men ändå. Här tränar man bara 4 personer åt gången per pass. O endast 30 min. Hur bra som helst för mej. Jag hoppas jag håller det.. lixom mina promenader. O jag hoppas det ger nåt. Typ mest ork o ro i kroppen.

Ska även fortsätta läsa i pepp-boken. För jag vet att det är upp till en själv i högsta grad att må bra. Men ibland är det svårt. Speciellt med mitt trötta handikapp. Då är det ju hur svårt som helst att ens börja.. när det inte finns kraft.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Denna eviga tröttheten är hemsk, förstår hur du känner det. Jag känner likadant.

2011-11-27 @ 09:38:18
URL: http://wherethedevilsingstheblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0