Klapp på kind o oro i bröstet

2011-10-28 @ 10:33:17

Det var inte förän på morgonen vi fick reda på att morfar somnat in under natten. Just den natt som både syster o bror hade vaknat av en klapp på kinden men inte sett någon där. De frågade om jag känt likadant. O jag vill så gärna minnas att jag känt. För det skulle inte vara omöjligt att morfar klappat alla sina barnbarn på kinden i ett farväl. Men allt jag minns från den natten är mardrömmar =( O likadant inatt, de är så mkt oro i bröstet. Vaknar helatiden av jobbiga drömmar. O det är så overkligt att du är borta.

O gråtattackerna kommer i omgångar o när jag är i närheten av mamma vill jag bara krypa in i hennes famn..  

It's about to get worse
It's about to get worse before it gets better
It's got to get better
It's about to get worse
It's about to get worse before it gets better
I hope it gets better


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0