Snoozeläge

2011-10-19 @ 06:10:00
Som tjejen i boken jag läser: "Hela min person är inställd på snoozeläge och jag har lagt mej behagligt tillrätta och drar mej för att vakna. Om jag bestämmer mig för att gå upp, så är det om en stund och jag vet inte riktigt vad som skulle kunna få mig upp ur detta vågrätta tillstånd."

Detta kan kanske tyckas konstigt när jag bloggar redan kl 6 på morgonen, på min lediga dag. Men jag ligger fortfarande i sängen o gårdagen slog alla rekord. Jag vakna kl 5 o va hungrig. Gjorde frukost som jag käka i sängen (höjden av lathet orkar knappt sitta upp o vara vaken när jag äter) somna om o försov mej!!! Vakna 7.24 när jag börja 7.30 kasta mej upp o drog på ett par brallor, ringde jobb o berätta o sa att jag kom så snabbt som. Knäppte jobbarskjortan på väg ner för trappan o höll på att ramla över den snygga målaren i trappan o var på jobb bara nån minuter över halv trots den starka motvinden. Alla var förvånade över min snabbhet så även jag i min andfåddhet.

C påpeka att de var viktigt med frukost men jag berättade att de va lugnt, att jag käkat o somnat om o då kontrade hon med att det kanske var dags för middag för min del ist, muhaha. När dagen sedan var slut sa V "Nu får du hem o lägga dej L". Vilket jag ju inte alls kunne då jag skulle ha besök av finaste Favvis o Toris.

Bilder kommer här....



Även bilder från helgen kommer sen. För jag var ju i Köpenhamn i lördags. Ni ser... jag gör lite saker men är himlans seg emellan..

Gäsp.

Mer sen......

Kommentarer
Postat av: Ida

Wow, värsta snabba tjejen!

2011-10-19 @ 21:52:57
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0