Solen sticker in sina långa armar genom fönstret..

2011-10-11 @ 10:38:25

I mitt vardagsrumsfönster.. Vitt, grönt o silver ♥

Har fortfarande inte gjort det.. men tänkte nog springa ner i källaren idag (fast jag fortfarande inte har nån fungerande lampa) o hämta upp min bruna matta.

Brunt, vitt o grönt funkar faktiskt... för det har jag sett. ;)



Dagen kommer annars innehålla:

- Nyhetsmorgon

- Kaffe

- Musik (Fick en musikfråga av Nelly, vilket har fått mej att åter lyssna på följande:
Bo Kaspers Orkester, Ane Brun, Lisa Miskovsky, Anna Ternheim, Miss Li, Kent, Marit Bergman, Laleh, Hello Saferide, Moneybrother, Sahara Hotnights, Oh Laura, Elin Ruth Sigvardsson, The soundtrack of our lives, Depertees, Shout out louds...) ♥

- Hårfärgning (Bilden. Ser ni förrresten kafferingen nere i högra hörnet.. yes.. den går ju inte bort på mitt vita fina nya bord, gaah.)

- Promenad

- Shopping
(Kanske inhandlar de där gröna kuddarna..)

- Blocket (Letar fortfarande efter matbord + stolar)

- Handboll (Ikväll, säg till om ni vill hänga me!) Matchen flyttad till annat datum!

Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Mamma till Ebba ♥

Diggar fönstret!

Måste införskaffa mer blommor till vårat hus :)

2011-10-12 @ 13:46:45
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0