Stop me, stop me, oooh stop me..

2011-10-20 @ 11:10:29
Lite klagan..

Har en fet jävla finne mellan ögonbrynen som gör skiiit ont.
Hann bara måla 1½ ögonbryn innan pennan gick sönder o tog slut
Provade eyelinern jag fick av mamma o känner att den blev alldeles för stark.
Svart är inte min färg. Upptäckte dessutom alldeles försent att den var vattenfast.. morr.

Annars..

Är ledig
Solen skiner
Har duschat, rakat benen o skrubbat fötterna
Dricker kaffe o lyssnar på musik
Ska hämta ut ett paket på posten
o ta en runda på stan

(så ser ni en clown på stan så är det jag i min något annorlunda sminkning, muhahah)

WTF

Don't stop, Don't change, Stay beautiful
One life, Today, You're irresistible
Get up, Get out, Stay wonderful
All this time is waiting for you
Don't stop, Don't change, Stay beautiful


=)

Känner mej mindre svullen

=)

Har åter fått rätt på mitt wordfeud
o laddat ner en del bra appar

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0