Jag längtar till nått annat än det här..

2011-10-10 @ 22:46:26

Värmedynan får duga när värktabletterna är slut. Gaaaah. Har sån satans smärta i magen. Haft på sista tiden. Så idag tog jag tag i mej själv för att ringa det där telesamtalet jag så länge dratt mej för att ringa. Ni vet.. jag hatar sånt.. behöva prata läskiga samtal.

O jag är så rädd. För sist jag var där sa hon "Fortsätter de så får du höra av dej, så gör vi nån tester". O de är ju precis vad det gjort.. snälla säg att det inte är nåt farligt. Snälla säg..

Fick tid om... 2 veckor.

Ååååååååååååååh..

[ g r i n p a u s ]

Varför är det så mkt kärlek på tv?
Varför är alla så lyckliga på tv?

Varför ska allt göra så ont?

O varför somnar jag bara jag lägger mej ner?

[ g r i n p a u s ]

Det är höstkallt på balkongen
och jag längtar till nått annat än det här..

Lyssnar fortfarande på Melissa Horn.. för texterna träffar så rätt.

Jag vill leva för dan
och inte låta natten sluka mig nå mer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0