Huvudstaden

2011-10-19 @ 13:36:00
I lördags drog vi till huvudtasden. Inte vår, utan danskarnas. Underbara Köpenhamn..

Citytunneln Malmö


Tivoli Köpenhamn med läskigt hög karusell


Blå himmel.. kallt men underbart väder.


Halloween-tema på tivoli! (vi var inte där, gick bara förbi)


Turistfoto? Gul dubbeldeckare o inte röd, därför inte london utan köpenhamn. Hah.


Morfars pölser


Fyllesamtal?


Lunch på favvis ställe


God o megastor hamburgartallrik utan fokus.


Sen blev det en ta-med-kaffe (utan fokus) längst köpenhamns bakgator..


Den glade gris heter baren, nöff nöff.
.
O jag hamnar alltid efter när jag alltid ska stanna o ta bilder.. men här har jag hunnit ikapp syster igen! Woho!


Ett väldigt blått hus!

Kaffekunsten! Hey ge mej en kaffe till för i denna staden hade jag lätt kunnat leva!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilka fina bilder : D

2011-10-19 @ 21:50:57
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0