Love is a suiside

2011-10-02 @ 12:00:35


Dagsform:
Huvudvärk o illamående av allt slem i halsen.

Men samtidigt lite pirrig i magen. Det är en känsla jag har. O det är tankar som snurrar i min skalle. Funderar på hur jag löser detta på bästa sätt.. att behöva. Att vilja trösta, men inte såra. Att välja bort känslorna för ett tag eller att förverkliga..

Måste man veta redan innan åt vilket hålla man vill gå?

Sitter redo sen en timme tillbaka o väntar på Annapanna. Inte ofta jag är klar så långt innan. Kryss i taket eller är det något jag glömt bort? Har till o med hunnit putsa av mina skor o målat naglarna långt innan ist för som vanligt göra det precis innan jag ska iväg o på så sätt smeta ut allt o knappt ha något kvar. Kamerabatteriet ligger på laddning o jag kunne iofs packat min väska...

T i l l b a x . .

Ska bli kul att träffa min annapanna o min mariapia.. mot dopet, nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0