Kärlek o sorg

2011-10-27 @ 09:50:37
N ä r   s a k e r   o   t i n g   ä r   s o m   v ä r s t   k a n   d e t   a l l t i d   b l i   l i t e   v ä r r e . . . 

Lögner 
Separation
Knivdrama
Dödsfall

Det här har inte varit mitt år..


Men de senaste dagarna har inte bara handlat om mej. Det har handlat om OSS. Jag har världens finaste släkt. ÄLSKAR ER!! ♥

10-20 st i ett litet rum, det är inte platsen som har betydelse.. det är närheten. Styrkan tillsammans. DU var en älskad man. DU var allt. Älskade morfar. Är glad att jag hann säga att jag älskar dej. Att jag fått hålla dej i handen o klappa o pussa dej på kinden. Tomheten kommer aldrig kunna beskrivas men måste påminna oss om att du inte längre har ont, att du är hos älskade mormor nu, som du saknat så.. o att vi slutligen kommer ses igen. Till dess kommer vi hålla ihop. Ni finns hos oss o är nu världes vackraste änglar. ÄLSKAR ER o kommer alltid minnas allt ni gjort för oss!!

Kommentarer
Postat av: Kusin Johanna

Så fint skrivit Linda! Ja vår släkt är verkligen unik! Olof sa även det, att det är fantastiskt att vi är så många där, som håller ihop. Älskar er alla. Kramar

2011-10-27 @ 10:21:18
Postat av: Kim

Du är så fin Linda! Vad skulle vi gjort utan varandra??!! Älskar er alla!

2011-10-27 @ 14:28:26
Postat av: Ida

Har saknat dig här i bloggen...



Vad fint skrivet. Stor kram & puss till dig! ♥

2011-10-27 @ 14:31:26
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag beklagar vännen, sköt om dig <3

2011-10-27 @ 18:34:38
URL: http://ihennessmaskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0