Jag tänkte för litet o drömde för stort

2011-09-21 @ 13:40:01
K A A A A A A AA A A A A A A A F F E E E E E E E E E E E E ! ! ! !

Äntligen kaffe!! Kände att det inte ens var lönt att stiga upp imorse när jag ändå inte hade nåt kaffe hemma. Låg i sängen till 12. Sen tog jag mej i kragen, duscha o sprang ner på stan o köpte ZOEGA!! Starkt kaffe, svart kaffe!! Mmmm människa igen!

Amen hey, det hade ju vatt smart att sätta igång ljudet på högtalarna oxå o inte bara sitta o vänta på låten. Koko, inte konstigt jag inte hör någonting..

Fridag idag o jag borde
- vattna mina blommor/växter. (Älskar blommor/växter (som inte luktar) men har så svårt att hålla dem vid liv) -Done!
- renbädda o byta till mina täcke
- dammsuga
- diska -Done!
- få iordning bland viktiga papper
- få iordning bland halsdukar o sjalar, ordna med korgarna - Done!
- fixa o dona med mkt annat
- sjukgymnastika

hahha.. varför har man alltid så roliga listor när man väl är ledig..

sen kommer paps o bror o så ska vi köra iväg o kolla på den där tv-bänken. jag pekar o de bär.. haha. love you guys ♥

sen handboll ikväll.. woho!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ska bli spännande att se vad du får hem från Ellos sen! Själv fick jag vinterkatalogen från H&M idag och vågade knappt öppna den, FÅR verkligen inte handla mer....... ^^



Oh, du fick din disk gjord alltså? Wanna do mine? Hähä.

2011-09-21 @ 20:31:04
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0