Rastat röva

2011-09-01 @ 09:48:29

Varit ute på morgonpromenad i ca en timme. Gick 11000steg. Japp idag fick stegräknaren följa med o vikterna stanna hemma.

Känner nämlingen smärta i axeln o vill inte riskera med påfrestning. Ni som följt mej/känner mej, vet ju att jag har problem med axlarna sen jag tävlings simmade o att detta är ett stort problem för mej när det gäller träning.

Gällande rubriken så kom ångesten när jag tog på mej träningsbyxorna som en gång har suttit väldigt löst o nu spänner över rumpan. Rumpan är verkligen mitt problemområde. Har alltid varit men är nu större än nånsin. Alla byxor spänner.. finns ingen direkt modell som passar mej. Därmed anledningen till att leggings används flitit. Dock kommer då nästa problem.. tunkia eller nåt längre som sitter bra över. Utan att vara för tight eller lägga sej som en hylla över. Ett annat problem är när jag försöker springa.. de känns som jag antar det känns för dem med stora hängiga bröst. Bomp bomp bomp.. rumpan dallrar i hoppen. HAhah... de hörs för jävligt men de är det ju oxå. Ett fett jävla problem.

Men nu är jag igång. Nu rör jag på mej o ska tänka på mer vad jag äter... sen kan jag ju inte göra så mkt mer. Man kan ju inte ändra på hur man är född.. eller hur ;)

Än så länge har jag inte varit o handlat mat.. så de är ekande tomt i kylskåpet.. men jag hittade en liten gurkbit, knäckebröd o kaffe.. vilket blev frukosten efter promenaden..  tillsammans med nyhetsmorgon som nu står på..


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vi är alla olika skapade och de som funkar för den ena funkar inte för nästa. Sen har man olika mål med sin träning, själv satsar jag på att bli biff medan andra "bara" vill gå ner ett par kg.

2011-09-01 @ 10:16:21
URL: http://wherethedevilsingstheblues.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Kolla på Shapemeup.se, där finns en massa bra fitness bloggar att få insperation från. Lycka till!

2011-09-01 @ 10:17:01
URL: http://wherethedevilsingstheblues.blogg.se/
Postat av: Ida

Alltså jag tycker det ser ut som att du har en jävligt snygg röv! ^^ Och det där med brösten är ett problem jag aldrig haft, lucky me - men jag skulle ju ändå så jääävla gärna vilja ha större bröst... fast inte att det ska vara ivägen... ; P

2011-09-03 @ 16:41:40
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0