Tre svar till er!

2011-09-07 @ 12:48:23
1) Vissa har frågat om bloggen jag inspirerats av gällande träning. Svaret jag kan ge är att vi alla inspireras av olika saker. O har olika mål med vår träning. Jag har skummat igenom olika träningsbloggar förut men inte fastnat för nån särskilld. Det gäller lixom att hitta sin egen grej. Tjejen jag syftade på i mitt inlägg Äntligen tränar saker jag aldrig kommer träna. Men hennes inställning fick mej att inspireras o peppas. Därför vill jag tipsa er som frågat att tex gå in på Shapemeup.se (som charlotte tipsade mej om) o hitta er egen inspirationskälla. Lycka till!!!

2) Gällande dej som tipsade om att din mammas bord var till salu vill jag tacka så jätte mkt. Ett sådant bord har jag ju till o med tittat på själv. Tänkte ringa men sedan menade syster på att det är bättre (lättare) att hitta ett paket, alltså både stolar o bord som är till salu tillsammans.

Är fortfarande öppen för förslag.. så tipsa på ni! Dock är jag även på jakt efter tv-bänk nu. Kanske till o med viktigast nu, med tv-bänk.

3) Till dej som undrade vilken mottagning jag gick för att få sjukgymnastik så är det Lyftet rehab, primärvården skåne. Dock måste man vara listad hos vissa vårdcentralen för att få komma dit. Ring din vårdcentral om du är behov av kontakt med liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0