Tröstshopping

2011-09-02 @ 21:13:08
Drog till Malmö o mötte upp syster. Tröst-shoppade..


En kaffeburk...


En plåtburk med änglar på, att gömma hemligheter i...


Ett hjärta..

En vit liten liten mjölk-kanna till kaffet (för mina gäster)
En svart halsduk med skinnfickor att värma händerna i

-

O nu när mitt namn står ensamt på dörren behöver jag
- tv
- tvbänk
- matbord + stolar
resten är faktiskt mitt. Som tur är.

Men har ni ett matbord (för minst 6 pers.) som ni vill sälja så säg till!!! Helst vitt.. men skulle det inte vara så kan jag ju måla om det. Så det är ingen fara. Hör av er!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Min mamma ska sälja sitt bord..

Köksbord, IKEA Bjursta i Ek.Komplett med iläggsskivor, i absolut nyskick. (http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80116266)



Nypris: 1495:-

Vårt pris: 700:-



Om du är interesserad så skicka ett sms el ring:

Anne-Li 070-2691347

2011-09-03 @ 08:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0