Lördagsledig

2011-09-17 @ 09:46:35
Ledig lördag o jag har ändå hunnit med att

- färga håret
- duscha
- käka frukost
- sminka mej
- kolla tv
- bäddat sängen
- diskat

allt innan kl 9.00. Hoh.

Ska snart iväg till kusin o låna busskort sen blir det malmö med syster. Hon skulle visst shoppa något till hennes stockholmsresa. Själv tänkte jag ju hålla igen med shoppingen, men hon lockade med bjudfika så jag hakar på. Får se om jag kommer klara av att hålla mej borta från shopping trots allt.

Synd inte vädert är lika fint som igår. Igår var det underbart. Sol o inte alls orkan. Idag är det moln. Synd, för jag ville känna känslan att vara ledig en lördag i höstsolen... bara gå o njuta.. andas in.. den friska luften. För visst är det nåt  visst med soliga höstdagar..


För ett år sedan såg jag ut såhär.. med mya skor o ny halsduk.. o vad jag trivdes.. det verkar ha varit en fin dag oxå.. med sol o bara kofta o skjorta promenera jag till bibblan.

Idag funderar jag på om jag ska ha mina boots med klack.. för bättre hållning? Men jag kommer säkerligen få ont i både benhinnor o rygg. svårt val? Egentligen inte.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0