Frisk luft

2011-09-08 @ 23:57:50
Det blev ingen promenad igår. Papa kom hem sent o sedan skulle han vidare till ystad för att kolla på handboll. Hade jag bara mått bättre hade jag ju självklart följt med. I love handboll.

Dock ringde paps idag o sa att han kom o hämtade mej efter jobb. Så vi tog en runda till affären o sedan en promenad på landet. Såå skönt att komma ut. Har inte varit ute i friska luften sen i lördags.

Armen/axeln har gjort ondare idag än igår. Går tydligen upp o ner de här. Har varit klädd i mjukis de senaste dagarna. Skulle byta linne i morse o började nästan gråta då jag nästan inte fick det av mej. Kan inte höja armen utan att det gör så fruktansvärt oooooohoooooont =(

Imorgon är det iväg till sjukgymnasten. Ska se vad jag får för mer tider där.. o efter de ska papa o jag planera in ett promenadschema. Minst 2 dagar i veckan ska vi gå tillsammans. Ska bli skönt. Att fylla "mitt nya liv" med aktiviteter. Ska även återuppta mitt intresset för foto. Idag fick jag en fototidning av paps. Längre fram tar jag kanske en kurs. Vi får se..


2 regnbågar

Kommentarer
Postat av: robert

http://www.youtube.com/watch?v=OQSNhk5ICTI

2011-09-10 @ 18:52:35
Postat av: Lajl

omg. kollade bara halva klippet. han verka ju fan hög. jag sa kanske högst wow en gång, sen var det inte mer med det. lixom att börja gråta.. hahha va fan.

2011-09-10 @ 18:57:49
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: robert

Han är så grymt skön!

Sök på double rainbow på youtube så hittar du flera roliga klipp baserade på hans klipp. :)

2011-09-11 @ 23:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0