Jag saknar ingenting

2012-04-15 @ 19:15:15


Jag saknar ingenting eller jo,
Jag saknar ingenting eller jo,
Jag saknar ingenting eller jo, jag saknar dig
Jag saknar dig!

Idag har jag umgåtts med syster. Hängt på stan. Fikat. Hängt hos mej. Gått o handlat. Hängt lite till hos mej.
Har haft en jättebra helg. 4 toppen-bra-lediga-dagar. Men nu. Nu är det som om sista luften gått ur mej. Som om jag bara vill lägga mej ner o gråta. För det gör så ont i hjärtat. Jag älskar mina vänner. Men jag saknar kärleken. Jag saknar att ha någon att gå promenader med. Utfykta med. Ligga o prata med. En varm famn att krypa in i. Någon annans hud att lukta på. Någon att älska o bli älskad av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0