Nytt till köket o mej

2012-04-13 @ 10:59:42
Att gå på stan utan att köpa någonting är inte det lättaste o igår gjorde jag inget undantag.. ;)

Först tog jag o favvis en hälsotallrik på Systrar o bönor, utomhus. Galet kallt, men då de finns väldigt få ställen att käka på i denna stan får man stå ut, när man har barnvagn o deras innomhusplats ligger på 2a våningen utan hiss o vagnen inte får stå på 1a våningen. För dåligt. Men vi ville ju ha den där hälsotalltiken så utomhus fick det bli.

Gick sedan in på Åhlens o köpte denna jättesöta te-burken till mitt nya hjärtete som jag fick av favvis. ♥



Gick sedan in på H&M o såg en jättesöt topp (skjortblus utan ärmar) men som nästintill var slutsåld. Bara 3 st kvar i 34 o 42 woho lixom typiskt. Skickade meddelande till syster om hon kunde kolla upp den i Malmö. Men tydligen var den även slut på de två ställena hon besökte. Snacka om poppis. Snacka om snygg. Åhh. Jaja.. jag hittade denna fina här nere oxå som jag köpte. Favvis var faktiskt förvånad på alla ljusa kläder jag tittade på. Vitt o spets. Inte likt mej kanske som alltid annars tittar på svart. Men nu är det vår o jag är helt galen i vitt o ljust, grönt o blått. Bara sååå snyggt! Ge mej!




Har även köpt denna fina take-away-kaffe-mugg för nån vecka sedan, från Åhlens. ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto&Musik

SV: Tack så mycket! :)

2012-04-13 @ 11:47:39
URL: http://pladdermf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0