Inte jag, jag!

2012-04-27 @ 20:59:05
upplyste i morse: "alla som ser mej idag, det inte jag!"

gick nämligen till jobb som värsta sumpen. utan smink o i klädd i mjukisbrallor. hahah. men de är så allergin gör med mej. förutom kli/rinnet i näsan o ögonen så blockerar de hjärnan o igår mindes jag inte ens min pin-kod på ica.

"har du gråtit" undra någon.
"vad har du gjort med håret" sa en annan

haha.. de är fan illa när inte folk känner igen en. o ännu mer när man inte ens känner igen sej själv.

nu dock. är det helg. har jag fått på mej linserna o nagellacket. imorse hade jag inget smink. nu har jag nästintill hela sminkpaletten. för eller nackdel.. är ju helt olika saker. hahah. PARTY!! ..o inget kan stoppa mej!


fortsättning följer.. för nu har jag BROTTOM!!


Kommentarer
Postat av: Debbie

Hej! Ja, jag vet en som jag använder i nuläget! Den ger inte jättemycket färg (man får ta fler gånger bara så ökar man på nyansen) men den luktar bara lite i början, men då doftar den gott och fräscht, inte den klassiska BUS-doften. Har även den för kroppen, tycker dom är jättebra faktiskt.. här kommer länken till när jag testade den: http://dendardebbie.blogg.se/2010/november/bus-for-ansiktet.html

2012-04-28 @ 18:53:35
URL: http://debbie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0