A goal without a plan is just ..a wish!

2012-08-27 @ 10:42:00
Nytt i samlingen av mitt "hemmagym", en yogamatta. Testade lite av övningarna tills jag påmindes av min sjukgymnasts ord: "Nej yoga är nog inget för dej o din överrörlighet"  Så jag fortsatte med gymbollen ist. För nu har jag bestämt mej. Jag ska börja äta bra o träna bra. För jag vet ju att de är den jag vill vara. O fast att JAG har bestämt mej så måste jag tacka instagram för all jävla inspo gällande mat o träning. Det peppar verkligen.
 
Haha o häromdagen var vi ute o power walka, när jag helt plötsligt upptäckte att min mobil var borta. Ja ni fattar paniken. Jag sprang hela vägen tillbara för att försöka hitta den. Men gjorde inte. Men för att göra historien kort så ringde Marta 1000 gånger till den tills någon slutligen svarade o ja.. jag fick tillbaka den. Med detta vill jag ha sagt två saker. TACKAR söta tjejen som tog hand om mobilen o lämnade tillbaka den. Inte alla som varit så ärliga. O andra saken, inte lika stor men ändå.. jag fucking SPRANG!! hahha.. Jag kan inte springa, men i nödstiovationer kan man ju allt. ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Snygging! Fan vad duktig du är!! Jag måste också ta tag i mitt liv känner jag. Så fort showträningarna slutar så går man ju typ ner sig. Ingen kondis alls och jag är så jävla svag. Borde verkligen träna upp min rygg, för, just det, LIVET. Det är ju bara jag som får lida annars lixom....

Svar: precis. det är bara upp till en själv. o struntar man i det är de ju bara en själv som får lida. hoppas hoppas bara dettta håller i sej denna gången för min del.. har ju försökt ett par gånger. denna gången känner jag mej dock mer pepp. woho! <3
Lajl

2012-08-27 @ 16:13:50
URL: http://kawrtnee.blogg.se
Postat av: Lajl

forts: gick ju upp en hel del i mitt förra förhållande o vill inte vara tjock o depp längre. inte en dag för tidigt att gå vidare nu..

2012-08-30 @ 18:07:44
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaaa, jag peppar dig också, här på håll! PEPP PEPP PEPP! ♥ : )

Svar: <3
Lajl

2012-08-30 @ 22:23:23
URL: http://kawrtnee.blogg.se
Postat av: Lova

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

Svar: bara blev såå =)
Lajl

2012-10-12 @ 11:16:19
URL: http://allasmslan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0